Η ρωσική φρεγάτα «Σμέτλιφ» κατέπλευσε χθες στο λιμάνι Λεμεσού για ανεφοδιασμό και ξεκούραση του πληρώματος και σήμερα το απόγευμα απέπλευσε, μετέδωσε απόψε η τηλεόραση του ΡΙΚ.Αύριο αναμένεται να καταπλεύσει δεύτερο σκάφος...
του ρωσικού πολεμικού ναυτικού, επίσης για ανεφοδιασμό, το οποίο θα α� �οπλεύσει την Τρίτη.
Σύμφωνα με το ΡΙΚ εκτιμάται ότι τα ρωσικά πλοία προέρχονται από την περιοχή της Συρίας, σύμφωνα με το ΑΠΕ.
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment