Friday, February 1, 2013
Τηλεθεατής ανακάλυψε μυστήριο μήνυμα σε διαφημιστικό σποτ!
Απλή φάρσα, υποσυνείδητο διαφημιστικό μήνυμ α ή κρυπτογραφημένη πληροφορία προς άγνωστο παραλήπτη;Συζητήσεις επί συζητήσεων έχει πυροδοτήσει τα τελευταία 24ωρα σε πολυάριθμα διαδικτυακά φόρουμ post Βρετανού ο οποίος διατείνεται ότι ανακάλυψε κάτι περίεργο σε τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ.
Ο Βρετανός τηλεθεατής ισχυρίζεται ότι κάτι παράξενο αντιλήφθηκε στην οθόνη της τηλεόρασής του προχθές το από γευμα, το οποίο και κατέγραψε, καθώς εκείνη τη στιγμή όλως τυχαίως το DVR του βρισκόταν σε λειτουργία. Αφού κατάφερε να «αιχμαλωτίσει» το παράξενο τηλεοπτικό μήνυμα, εν συνεχεία το δημοσίευσε στο διαδίκτυο.
Το στιγμιότυπο, το οποίο προβλήθηκε κατά τη διάρκεια διαφημιστικού διαλείμματος γνωστής τηλεοπτικής εκπομπής, περιέχει ένα μεγάλο σώμα κειμένου (αναφ ερόμενο στην παραπαίουσα εταιρεία His Master's Voice), το οποίο είναι αδύνατον να το διαβάσει κανείς παρά μόνο αν πατήσει παύση και παγώσει την οθόνη. Τότε αντιλαμβάνεται κανείς πως ορισμένες λέξεις του κειμένου είναι τονισμένες σαν να έχουν κάποια ιδιαίτερη σημασία.
Οι τονισμένες λέξεις είναι οι ακόλουθες: VOICE (φωνή), MEMORIES (αναμνήσεις), COLLECTION (συλλογή), JOY (χαρά), EXPER IENCE (εμπειρία) και PROGRESS (πρόοδος).
Ορισμένοι πιστεύουν ότι το κείμενο θα μπορούσε να αποτελεί μία σύγχρονη μορφή «ραδιοφωνικού σταθμού αριθμών», δηλαδή μία μέθοδος ραδιοσημάτων την οποία χρησιμοποιούσαν άλλοτε οι κατάσκοποι για να μεταδόσουν πληροφορίες σε εκείνους που γνώριζαν πώς να τις αποκρυπτογραφήσουν.
Aκολουθεί το "κρυφό" μήνυμα
ANOTHER VESTIGE OF OUR PAST HAS BITTEN THE DUST. HIS MASTER'S VOICE HAS FALLEN SILENT. THE NATION'S MOST-FAMOUS RECORD STORE IS GOING DOWN. IT'S NOT SURPRISING, BUT IT'S A SHAME. AFTER ALL, WHO HASN'T FOND MEMORIES OF GOING INTO THEIR LOCAL BRANCH AND BROWSING THROUGH THE RECORDS, TAPES, CDS, VIDEOS AND DVDS? THAT EXCITING WEEKEND TRIP, BRIMMING WITH MAGICAL PROMISE OF AN EXCHANGE THAT WILL ADD TO THE COLLECTION. POURING OVER ALBUM ARTW ORK ON THE BUS HOME, ONLY FUELLING FURTHER IMPATIENCE TO GET BACK AND ENGULF THE SENSES IN THE LATEST RELEASE BY A FAVOURITE BAND OR SINGER. WILL IT BE AS GOOD AS THEIR LAST ONE? WHAT IT IT'S WORSE? RELIVING THE JOY OF SEEING A FILM THAT BLEW YOUR MIND IN THE CINEMA BUT IN THE COMFORT OF YOUR LIVING ROOM. YEAH IT'S GREAT WE CAN INSTANTLY BUY EVERYTHING WE CANT AT THE CLICK OF A BUTTON, DELIVERED STRAIGHT TO YOUR DOOR, BUT IT'S NO LONGER A SHARED EXPERIENCE. THERE WAS A PRECIOUS COMMODITY IN BUYING STUFF FROM SHOPS IN THOSE DAYS; YOU WERE PART OF A TRIBE. FOR MANY, A TRIP TO THE RECORD SHOP WAS AN EVENT. HELL, FOR SOME IT WAS A PLACE TO JUST HANG OUT. BUT YOU CAN'T FIGHT PROGRESS, CAN YOU? AND SELLING CDS FOR UP TO EIGHTEEN QUID IN 2013 PROBABLY DIDN'T HELP. SO FAREWELL HMV, THE HIGH STREET WON'T BE THE SAME WITHOUT YOU.
http://www.maidanoi.com/2013/01/blog-post_5201.html#ixzz2JC6Ihx54
Πηγή: http://piperistostoma.blogspot.com/
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment