Οι αλλαγές έχουν στόχο να προσελκύσουν περισσότερους χρήστες στα δημόσια μέσα μεταφοράς, καθώς οι μετακινήσεις γίνονται αισθητά φθηνότ ερες για τους τακτικούς χρήστες, παρότι δεν απουσιάζουν και οι ρυθμίσεις που θα επιβαρύνουν κάποιες κατηγορίες.
Οι νέες τιμές σε κάρτες και εισιτήρια...
Αναλυτικότερα λοιπόν από την 1η Σεπτεμβρίου 2014 προωθείται νέα τιμολογιακή πολιτική στα συγκοινωνιακά μέσα των «Συγκοινωνιών Αθηνών» (λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τραμ), ως εξής:
- Νέα ενιαία μηνιαία κάρτα απεριόριστων διαδρομών, αξίας 30 ευρώ (μειωμένη 15 ευρώ), με την οποία οι επιβάτες – μόνιμοι χρήστες των «Συγκοινωνιών Αθηνών» θα μετακινούνται σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα απεριόριστα κατά τη διάρκεια ενός ημερολογιακού μήνα.
Η κάρτα αυτή αντικαθιστά τις προηγούμενες αξίας 20,00 ευρώ (η οποία ίσχυε για μετακινήσεις μόνο με λεωφορεία, τρόλεϊ & τραμ) & αξίας 45 ευρώ (η οποία ίσχυε για μετακινήσεις με όλα τα συγκοι� �ωνιακά μέσα).
- Νέες ενιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών, τρίμηνης ισχύος αξίας 88 ευρώ (μειωμένη 44 ευρώ), εξάμηνης ισχύος αξίας 170 ευρώ (μειωμένη 85 ευρώ) και ετήσιας ισχύος αξίας 320 ευρώ (μειωμένη 160 ευρώ).
- Νέο ενιαίο εισιτήριο αξίας 1,20 ευρώ (μειωμένο 0,60 ευρώ), χρονικής ισχύος 70 λεπτών από την επικύρωσή του σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα, το οποίο αντικαθιστά τα προηγούμενα εισιτήρια αξίας 1,20 ευρώ (που ίσχ� �ε μόνο για μία διαδρομή με λεωφορείο ή τρόλεϊ ή τραμ) & αξίας 1,40 ευρώ (που ίσχυε για μετακινήσεις με όλα τα συγκοινωνιακά μέσα για 90 λεπτά).
- Νέο ενιαίο εισιτήριο χρονικής ισχύος 5 ημερών, αξίας 10,00 ευρώ, σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα. Το εισιτήριο αυτό αντικαθιστά το προηγούμενο εισιτήριο αξίας 14,00 ευρώ (χρονικής ισχύος 7 ημερών).
Να σημειώσουμε ότι τα νέα αυτά προϊόντα θα συνεχίσουν να ισχύουν, όπως σήμε ρα, και στο δίκτυο του προαστιακού που χαρακτηρίζεται αστικό. Τυχόν αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική του συγκεκριμένου μέσου μπορεί, πάντως, να επέλθουν σε περίπτωση πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ιδιώτη επενδυτή.
Από τη Δευτέρα, σταδιακά, θα τροποποιηθούν και πολλές γραμμές αστικών λεωφορείων και τρόλεϊ αφού στόχος είναι να πυκνώσουν τα δρομολόγια και να τροφοδοτούνται οι γραμμές μετρό, ηλεκτρικού και τραμ ώστε να μην υπάρχει αλληλεκάλυψη.
Επίσης σταδιακά τα πορτοκαλί λεωφορεία του ΚΤΕΛ Νομού Αττικής, που εξυπηρετούν προάστια της Αθήνας δεν θα εισέρχονται στο κέντρο της πόλης αλλά θα τερματίζουν σε σταθμούς μετρό.
Πηγή: tovima.gr
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment