Tuesday, July 30, 2013

Θέλοντας και μη

Θέλοντας και μη

Δεν ξέρω αν θα γίνει τίποτα για αυτή την παλιοκατάσταση, δεν βλέπω και μεγάλη διάθεση από τον κόσμο να αγωνιστεί για κάτι διαφορετικό, δεν τους κατηγορώ, άτιμο πράγμα η συνήθεια, σου βάζει χαλινάρι και δεν το ξέρεις.

Ίσως είμαι αυτό που περιφρονητικά λένε πολλοί ρομαντικός, αλλά ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί αν έχω όνειρα αυτό με κάνει ρομαντικό και αιθεροβάμονα. Από την εξάρτηση επιλέγω τον αγώνα για ανεξαρτησία, που είναι το κακό;

Και πάλι επαναλαμβάνω προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν κατηγορώ κανέναν, ειλικρινά, και ας έχω γράψει κατά καιρούς θυμωμένα λόγια, τώρα γράφω ήρεμος, δεν μιλάει η οργή.

Μεγάλη δουλειά να αισθάνεσαι ασφαλής, πρέπει να υπάρχει μεγάλη πίστη ώστε να αμφισβητήσεις το παρόν και να κοιτάξεις κάπου στο μέλλον από μόνος σου, χωρίς να σε πιέσει κανένας. Πρέπει να αμφισβητήσεις πρώτα το σίγουρο, και αυτό, ναι το καταλαβαίνω πέρα ως πέρα, φαίνεται ριψοκίνδυνο από πολλούς.

Γροθιά στο μαχαίρι δεν έχει ουσία να δώσω, ξέρω εκ των προτέρων το αποτέλεσμα, θα κατακρεουργηθώ. Οπότε αυτό που μου απομένει είναι να περιμένω, μια βασανιστική μα στωική υπομονή με αμφίβολο αποτέλεσμα.

Με βαθιά Δημοκρατικές αντιλήψεις θα δεχθώ κάθε απόφαση της πλειοψηφίας, αν δεν θέλουμε να αλλάξουμε θα συμβαδίσω και εγώ μαζί σας.

Δεν είμαι μοιρολάτρης, ούτε και πεσιμιστής, προσπαθώ απλά και όσο μπορώ να είμαι ρεαλιστής, θα ήμουν γελοίος αν νόμιζα ότι θα μπορούσα να αλλάξω τον κόσμο από μόνος μου, θα ήμουν ένας φαντασιόπληκτος.

Πάρα ταύτα, τα όνειρα υπάρχουν, προσπαθώ μερικές φορές να σκιαγραφήσω τα σκαριά τους μέσα στις σελίδες αυτού του blog. Και αν είναι όνειρα μόνο των λίγων, δεν πειράζει, τότε θα φαντάζουν απλά σαν ένα παραμύθι, σαν κάτι που σκέφτηκε ένα τρελό μυαλό.

Έφτασε η εποχή που η Μοίρα μας καλεί να επιλέξουμε, κανένας δεν είναι χαζός ώστε να μην καταλαβαίνει, πως μια νέα τάξη πραγμάτων φτάνει στην Ευρώπη. Ότι και να επιλέξουμε εγώ είμαι μέσα, αυτό μόνο ήθελα να σας πω, γιατί θα είναι μια απόφαση ζωής, και θα οφείλω να την ακολουθήσω.



πηγή

Πηγή: http://www.ramnousia.com/

No comments:

Post a Comment