«Το έκανε για να δείξει πόσο ανήθικος είμαι και να το πει στο Καμμένο. Είχε τόσο καιρό υλικό και δεν του το 'δειχνε;;;; Τι περίμενε;;; Να φτάσουμε στη τρίτη ψηφοφορία για να με εκβιάσει εμένα και τους ΑΝΕΛ να πούμε ναι;;; Οχι μωρέ!!!! Απλό το έκανε μόνος του για να δείξει ότι είμαι ανήθικος. Δεν υπάρχει άλλος � �κοπός. Πόση τρέλα θεέ μου»; Αυτό το σχόλιο έκανε πριν λίγη ώρα στο facebook ο Παύλος Χαϊκάλης για την κατάθεση Αποστολόπουλου.
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment