Thursday, October 31, 2013

“What is this motherfucker Pangalos doing?” (Video)


Με αυτό τον τρόπο σχολίαζε ο Αμερικανός πρεσβευτής στην Αθήνα τον τότε υπουργό εξωτερικών Θ. Πάγκαλο, ο οποίος με αφορμή δημοσιεύματα για τις δραστηριότητες της NSA στη χώρα μας, αποκάλυψε σήμερα ότι η ελληνική κυβέρνηση παρακολουθούσε τον πρεσβευτή των ΗΠΑ.

«Κι εμείς παρακολουθούσαμε τον πρεσβευτή των ΗΠΑ στην Αθήνα» είπε.

Μιλώντας στον Βήμα fm ο Θ. Πάγκαλος αποκάλυψε ότι η ΕΥΠ «παρακολουθούσε με μηχανήματα και αντέγραφε σε μαγνητοταινίες τις δύο πρεσβείες, της Άγκυρας και της Αθήνας».

«Κάθε φορά που πήγαινα μαζί με τον καφέ μου και το κουλούρι μου, είχα στο γραφείο μου μια στοίβα με χαρτιά που μου έστελναν όχι όλα, αλλά αυτά που με ενδιέφεραν», είπε.

«Δεν μάθαινα και κάτι σοβαρό, διότι όλα αυτά που έλεγαν τα ήξερα. Απλώς μερικές φορές ήταν πολύ διασκεδαστικό να ακούω τον Αμερικανό πρέσβη να λέει στο συνάδελφό του στην Άγκυρα ή σε κάποιον από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ "what is this motherfucker Pangalos doing?". Και ο άλλος να απαντά "this motherfucker called me today" κοκ.

Φιλικά οι άνθρωποι… Και εγώ αντιστοίχως μιλούσα με συναδέλφους μου για κάποιους Αμερικάνους, όταν ήξερα και νόμιζα ότι κανείς δεν με ακούει. Τα άλλα τα ξέραμε, το γενικό πνεύμα της συζήτησης. Είχαμε κάνει τις αναλύσεις μας, τα ξέραμε», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς αν οι παρακολουθήσεις ήταν νόμιμες απάντησε: «Πλάκα μου κάνετε; Μα, τι με ρωτάτε τώρα; Προφανώς κατασκόπευαν και με τεράστια επιτυχία! Κι αν το έστελναν μόνον στον υπουργό Εξωτερικών; Προφανώς και υπάρχουν τέσσερα πρόσωπα σε κάθε κυβέρνηση, ο πρωθυπουργός, ο υπουργός Εξωτερικών, ο υπουργός Άμυνας και ο υπεύθυνος για την ΕΥΠ – που μπορεί να είναι ο υπουργός Εσωτερικών ή Προεδρίας, διότι κάποτε ήταν ο Αλέκος Παπαδόπουλος».



πηγή

Πηγή: http://www.ramnousia.com/

No comments:

Post a Comment