Sunday, May 31, 2015

Κοτσώνης: «Θα ήμουν ο άνθρωπος του Μαρινάκη στο Ντουμπάι»

Υπόθεση: «Νοοr One».

Στην απολογία του ο Αιμίλιος Κοτσώνης για την υπόθεση του «Noor One», την οποία δημοσιεύει το «Έθνος», αναφέρει πως ταξίδευε στο Ντουμπάι για λογαριασμό της εταιρείας Capital, ενώ εκεί θα ήταν ως άνθρωπος του Βαγγέλη Μαρινάκη.


Η εφημερίδα «Έθνος» παρουσιάζει την απολογία του Αιμίλιου Κοτσώνη για την υπόθεση με τους δύο τόνους ηρωίνης του πλοίου «Νοοr One», ενώ παράλληλα αναφέρει πως η Εισαγγελία με απόφασή της ενέταξε συνομιλίες από άλλη πολύκροτη υπόθεση οι οποίες «καίνε» τον 52χρονο επιχειρηματία.

Παράλληλα στην απολογία του ο Κοτσώνης αναφέ ρεται και στον ρόλο που είχε στο Ντουμπάι, λέγοντας πως έκανε δουλειές με δύο εταιρείες για λογαριασμό της Capital ως άνθρωπος του Βαγγέλη Μαρινάκη.

«Στο Ντουμπάι δραστηριοποιήθηκα από τις αρχές του 2013, όπου έκανα δουλειές με την Οράιζον και την ΑΠΣΚΟ. Πήγαινα για λογαριασμό της Κάπιταλ, η οποία μου πλήρωνε όλα τα έξοδα μετάβασής μου στο Ντουμπάι. Στις πιο πολλές περιπτώσεις δεν έπαιρνα χρήματα...

Ο άνθρωπος του Μαρινάκη στο Ντουμπάι θα ήμουν εγώ», είπε ο Αιμίλιος Κοτσώνης στην απολογία του.

Σε άλλα σημεία το πρώην στέλεχος της ΠΑΕ Ολυμπιακός ανέφερε: 


«Η μοναδική αλήθεια είναι ότι ο ίδιος ουδέποτε υπήρξα κύριος του "Noor One", oυδέποτε είχα το οποιοδήποτε ποσοστό συνιδιοκτησίας, ουδέποτε άσκησα διαχειριστικές πράξεις αναφορικά με το επίδικο πλοίο και ουδέποτε προέβην στη ν� �ύλωσή αυτού....

«Ποτέ δεν πήρα χρήματα ούτε μέρισμα από το πλοίο... 
Δεν πήγα ποτέ σε δικηγορικό γραφείο. 
Δεν με ένοιαζε να ασχοληθώ με το πλοίο. 
Μου είχαν πει να κάνουμε μια εταιρεία και να μπουν τα αρχικά μας για να έχουμε ποσοστό... 

Εως τότε δεν ασχολιόμουν με πετρέλαια. Με ενδιέφερε να ασχοληθώ με τη ναυτιλία από το 2011».

Παράλληλα στις συνομιλίες που κατέγραψε το βαλιτσάκι της ΕΥΠ ο Κοτσώνης αναφέρει μεταξύ άλλων:
«Να μη φαίνεται πουθενά� �, «Δεν θέλω να με δει ο δικηγόρος...», 
«Εγώ δεν πρέπει να υπογράφω πουθενά, κατάλαβες τι σου λέω; 
Καλό είναι να μ ην ξέρει ούτε ο δικηγόρος...», 
«Μπορείς τις μετοχές μου να τις έχεις εσύ;».
πηγή: www.sdna.gr

Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:

Post a Comment