Monday, June 10, 2013

ΤΕΛΟΣ οι οίκοι ανoχής στη Θεσσαλονίκη !!!

Λουκέτο στον ένα οίκο ανοχής μετά τον άλλο που λειτουργεί στον Βαρδάρη, βάζει ο δήμος Θεσσαλονίκης.
Ο λόγος, δεν είναι άλλος από την απόφαση που έχει παρθεί, ώστε είτε να μεταφερθούν όλοι στην περιοχή του φιξ, � �ίτε να κλείσουν για πάντα...
Παράλληλα, όσοι εξακολουθούν να λειτουργούν στο συγκεκριμένο σημείο δεν έχουν την απαραίτητη άδεια. Οι κάτοικοι της περιοχής, διαμαρτύρονται συχνά και έντονα και η αστυνομία κάνει διαρκώς «επιχειρήσεις» ώστε να κλείσουν.

Δείτε το βίντεο


Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment