Saturday, September 28, 2013

«Αδικημένοι» οι χρυσαυγίτες για τον Γρηγόρη Ψαριανό (ΒΙΝΤΕΟ)

Ο βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ. όχι μόνο εξομοίωσε την Αριστερά με τη νεοναζιστική οργάνωση συμψηφίζοντας τη δράση τους, αλλά προχώρησε παραπέρα, παρουσιάζοντας ως αδικημένους τους Χρυσαυγίτες, αναπαράγοντας και ο ίδιος με τον τρόπο του την "θεωρία των δύο άκρων".  " «Αν πάρω εγώ ένα ρόπαλο και σου ανοίξω � �ο κεφάλι και είμαι αριστερός είναι ΟΚ...
Επειδή είμαι Αριστερός μπορώ να τα σπάσω όλα και σηκωθώ να φύγω είμαι δικαίως "αγανακτισμένος" και αυτό είναι "επαναστατικό". Αν είμαι Χρυσαυγίτης "α πα πα πα, Οι Χρυσαυγίτες! Με τα ρόπαλα και τα στηλιάρια!"», αναφωνεί με περίσσιο σαρκασμό και θεατρικότητα ο... Γρηγόρης Ψαριανός και αναρωτιέται: "Αυτό είναι Αριστερά;"

Οι παραπάνω δηλώσεις, συνοδευόμενες και από άλλες ειρωνίες για την Αριστερά και τη λαϊκή οργή, δηλώσεις που θα μπορούσαν πολύ άνετα να έχουν βγει από το στόμα κάποιου β� �υλευτή της Χρυσής Αυγής, της Νέας Δημοκρατίας και της άκροδεξιάς γενικότερο, ειπώθηκαν από τον βουλευτή της ΔΗΜ.ΑΡ., Γρηγόρη Ψαριανό, σε εμφάνισή του σε διαδικτυακή εκπομπή.

Ο βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ. όχι μόνο εξομοίωσε την Αριστερά με τη νεοναζιστική οργάνωση συμψηφίζοντας τη δράση τους, αλλά προχώρησε παραπέρα, παρουσιάζοντας ως αδικημένους τους Χρυσαυγίτες, αφού αναπαρήγαγε και ο ίδιος με τον τρόπο του την "θεωρία των δύο άκρων" στη συνέχεια δήλωσε ευθέως ότι η Αριστερά έχει προνομιακή αντιμετώπιση σε σχέση με τους ναζί.

< br />

Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment